söndag 14 mars 2010

14 mars 2010

Färgar tillbaka håret. Skönt, känner mig inte som mig själv i brunt hår. Vill vara rödhårig. Eller i detta fall; ljus kopparblond. Fine by me. Har köpt fint smink. Är himla pepp på att förändring det vill säga, jag ska börja sminka mig. Ska ha långt hår också. Köpte cake eyeliner, så jävla lätt att använda. Har fått jobbet också. Om jag vill ha det. Ska hälsa på på torsdag. Kul.
Gick ut i fredags. Vi var åtta från början, vi slutade tre. Gillar inte viss musik, har himla svårt att låtsas göra det också. Men sen vill jag inte vara nån surkärring så jag får spela med och bita ihop. Stäng öronen och dansa ändå.

"Men jag var en jävel på kamouflage hemma i alla fall" skrattade så himla mycket. Nästan så att det blev pinigt. Haha pinigt, sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar