fredag 5 mars 2010

5 mars 2010

Jag väntar på Cookie. Lyssnar på nån electro musik. Vi ska handla till vår utställning på söndag.
Ska nog köpa en väl behövd bok också, och fika. Jag tycker himla mycket om Cookie, vi ska till Australien. Jag längtar och är pepp som satan.
Jag mår helt OK, ikväll ska jag springa.
Var i Berlin förra veckan. Jag älskar min syster. Och Berlin. Så himla konstigt egentligen att jag känner mig friare bara jag har varit borta tre dagar. Jag avskyr Sölvesborg. Är klar här nu.
I Sölvesborg alltså. Är lite pank, men det löser sig.
Kommer i alla fall ha fina skor imorgon, när jag ska på fest. Är nervös.
Juste ska bli vuxen och låta håret bli långt. Vuxen är kanske fel ordval men jag behöver förändring. Hoppas jag inte ser ut som en hund.
Här är jag innan jag åkte till Berlin. Jag har brunt hår nu, är borta snart. Känner mig osynlig i brunt hår.

Busig_tjej_91

Hejdå bloggen! (ha ha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar